sâmbătă, 2 octombrie 2010

Soare in octombrie!



Astazi a fost o zi de toamna superba -12-16 grade si soare tot timpul. Superba a fost si pentru ca am fost liberi, am dormit pana tarziu, am servit un mic dejun copios dupa care a urmat o alta repriza de odihna. Apoi am decis sa ne urnim totusi din casa. Asa ca am fost la Outlet la shopping – mai mult in magazine de haine, dar pana la urma tot am luat si o oala si o forma de prajituri de silicon (ca de mult vroiam sa iau una). La intoarcere am trecut prin supermarket si ne-am facut aprovizionarea - sper ca pentru multe zile, ca la cate am cumparat, oricat de mancaciosi am fi tot nu le dam gata. Si, pentru ca de mult imi fac curaj, azi am facut o ciorbita acra de porc – care a iesit f buna, sau poate nu mai mancasem noi ciorbite de multe vreme. Leusteanul verde din congelator e de mare efect.
Si, ca tot e week-end, ne-am rasfatat si cu o banoffee (reteta e aici), doar ca acum am facut reteta originala, adica in loc de crema de vanilie am folosit lapte condensat indulcit (fiert cu totul cu cutie, 3 ore, rezulta un caramel delicios)
Urmeaza un film, si apoi somn de voie…

2 comentarii: