joi, 30 septembrie 2010

Joi nu e ca vineri



Am senzatia ca saptamana asta nu se mai termina odata. Desi nu am facut prea multe, am reusit sa obosim suficient incat sa tanjim dupa week-end. Un rezumat al saptamanii: marti – curatenie in casa (in sfarsit!), miercuri dupa munca am iesit la o carciuma spaniola – sa isi ia SO la revedere de la ex-seful care e spaniol. Si am fost harnicuti – am fost si la supermarket si am si gatit – flygande Jakob (vezi reteta aici). Joi – gatit din nou – kantarelle (ciupercile lor cele vestite care se spala ingrozitor de greu).
Asteptam week-end-ul – de data asta ca sa stam in casa, sa ne uitam la filme, sa citim sau doar sa dormim.
Pe la noi a venit toamna in adevaratul sens al cuvantului – dimineata sunt 2-4-5 grade, iar azi-noapte au fost chiar -1 sau -2 (dupa spusele lui SO). Asa ca trecem usor-usor de la fularele mai micute la cele mari, de la pantofi la ghete, de la pilota subtire la cea groasa. Caloriferul electric l-am pastrat deja in apartament – poate o sa si intre in functiune in curand.
Inca o zi si vineee…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu