luni, 18 octombrie 2010

O luna



Astazi am implinit o luna de cand ne-am mutat in noul apartament. S-au cam aranjat toate…maine vine si masina de spalat rufe (in sfarsit!!!), patul o sa vina si el cand o sa vrea (pe ala nici nu ni-l dorim asa de curand ca nu e platit inca) si mai asteptam contractul pentru parcare, ca SO a mai luat o amenda saptamana trecuta (mama lor!).
Astazi – zi normala de lucru. SO a fost la ortoped si s-a ales cu programare pentru operatie pe 18 noiembrie. Se pare ca mai devreme sau mai tarziu tot la operatie se ajungea, si cu cat mai devreme cu atat mai bine. Noi ne-am consolat cu ideea si speram sa se resolve.
Dupa serviciu, am fost la inot, dupa o pauza de nici eu nu mai stiu cat. Asa ca am incercat sa nu ma obosesc prea tare, am inotat doar 45 de minute, si nu va ganditi ca m-am ales cu cine stie ce conditie fizica, ci cu somnolenta si o pofta de mancare de lup.
Maine seara avem musafiri (adica musafir!). Amicul finlandez care sta pe aceeasi strada cu noi s-a anuntat ca vine sa ne viziteze. Ne tot ameninta cu vizita asta de cand ne-am mutat.
Bafta maine la examen, Iulia! (nu stiu daca am retinut eu bine data…dar noi maine tinem pumnii)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu