joi, 7 octombrie 2010

Inca o zi...



Aseara am reusit sa adorm inainte de 9, si nu m-am ridicat din pat inainte de 8 fara 10, cand a inceput sa sune alarma lui SO. (pe a mea – care a inceput sa sune la 7:30 am ignorat-o cu desavarsire). Si ghiciti ce!? Inca as mai fi dormit. Mi se pare crunt momentul cand trebuie sa schimb hainele mele pufoase si calduroase cu unele incomode si sa ies in afara in frig, pentru ca apoi sa sfarsesc stand intr-un scaun pentru tot restul zilei. E inuman!
Am revenit la obiceiul cititului in metrou. Timpul trece mai repede, si mai ales cand o sa ne mutam cu serviciul in Centralen si o sa petrec o jumatate de ora dus si o jumatate de ora intors in metrou – o sa am nevoie sa valorific cumva timpul ala. Am testat pana acum doar partea cand metroul merge la suprafata, altfel ametesc daca citesc.
Se scurteaza ziua vazand cu ochii. In Stockholm azi soarele rasare la 7:08, 16 minute mai tarziu fata de saptamana trecuta si apune la 18:02, 20 de minute mai devreme fata de saptamana trecuta. Ma intreb totusi unde sta intre 7:08 si 18:02.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu