marți, 12 octombrie 2010

Hobby-uri suedeze



Colegul meu de birou isi face tot timpul un program mai special de munca: vine mai devreme si pleaca mai devreme. Am crezut ca vrea sa aiba mai mult timp seara. Ieri, am aflat secretul. Pregateam aplicatia pentru sedinta de azi, cand imi marturiseste:
“Tre’ sa plec mai devreme azi. Cainele meu e bolnav si e singur acasa. Nu poate sa stea singur acasa.”
Eu: “Ceeee? Cum adica nu poate sa stea singur acasa?”
El: “Pai in general in timpul zilei sta la camin. Azi l-a durut burtica la pranz si m-au chemat sa vin sa il iau. De-aia am intarziat putin la pranz.” (sta aproape de serviciu)
Eu: ”Ahaaa. Si ce program are la camin?”
El: ”Pai il ducem la 8-8:30 si il luam la cel tarziu 17:30. Facem cu randul.”(el cu prietena lui)
Eu: “Si pot sa te intreb cat platiti pentru caminul cainelui pe luna?”
El: ”2700 kr.” (300 Eur)
Eu: ”Ceee? E mai scump ca cele pentru copii.”
El: ”Da, asa e.” (si deschide o pagina de net cu mancare de caini). ”Acum vreau sa ii cumpar mancare sa o schimb pe cea pe care o are ca il doare burtica de la ea.”
Eu: ”Aha.”
Deci: plimbat dimineata, plimbat seara, platit camin, platit mancare…Hmmm…cam tampiti suedezii astia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu