luni, 11 octombrie 2010

Gutui



Dupa ce am salivat toata ziua astazi cu gandul la gutui, prajituri ciocolatoase si cartofi prajiti, am reusit acum pe seara sa imi satisfac o parte din pofte (am mancat o gutuie si o tona de ciocolata). Oricum, am descoperit ca cei mai multi suedezi habar nu au ce sunt alea gutui – unii dintre colegii mei stiau de gutui doar din auzite, dar niciunul nu gustase vreuna. Fraieri, nu? E drept ca si mie mi-a fost foarte greu sa gasesc sa cumpar gutui pe aici, pentru ca in supermarket nici gand sa existe (in niciunul din cate am umblat). Dar mi se pare mare pierdere sa nu mananci gutui.
Nu am reusit sa facem mare lucru dupa serviciu, am fost la supermarket si ne-am mai facut aprovizionarea, iar acasa eu am mai avut de lucru, ca maine iar avem sedinta (bleah).
Asa ca o sa ma duc sa mai promovez o camasa – ca masina de spalat nu a venit inca – si sa pregatesc tinuta pentru maine.
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu