marți, 5 octombrie 2010

I love Susi!!!



Stiu, in ultima vreme gatesc cam des. Dar am doua motive puternice:
1) nu mai imi place sa mananc in oras toate sosurile suedezilor, mancarurile lor dulci si portiile lor mari;
2) din cauza sau mai precis datorita lui Susi. Pai sa tot gatesti fara sa speli niciun vas! Nu stiu daca am mai zis, oricum pot sa repet la infinit: o iubesc pe Susi!
Si daca tot a venit vorba despre electrocasnice…Ana prezicea ca o sa cumpar uscatorul inainte de masina de spalat rufe – ca sa fiu sigura ca il iau. Ca asa cum am cumparat-o pe Susi inainte de masina de spalat rufe (care era prioritatea nr 1), asa o sa iau si uscatorul. V-am zis saptamana trecuta ca le-am comandat pe amandoua, de la aceeasi firma, sa vina impreuna. Iaca nu a fost sa fie! Tocmai ce am primit un e-mail de la cei de la care le-am comandat, prin care ma anunta ca uscatorul va veni cel mai probabil vineri (8/10), in timp ce masina de spalat isi va face aparitia mai tarziu (cam la mijlocul lui octombrie), pentru ca nu o au in stoc. Minunat, nu? Ma intreb cum o sa testez uscatorul fara sa am masina de spalat.
SO a facut RMN la genunchi saptamana trecuta, iar luni, pe 18/10 o sa il vada si un ortoped. Asteptam sa vedem ce parere are de meniscul lui.
Cam atata despre noi…Eu ma simt obosita in continuare si fara niciun chef de munca. Am inceput sa imi mai scurtez programul de serviciu, dar o sa vina si momentul sa recuperez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu