marți, 5 octombrie 2010

Frittata



Tocmai ce am pregatit pachetelul pentru maine. Ce? Surpriza, pentru ca inca e in cuptor si nu stiu nici eu ce o sa iasa.
Pentru ca SO s-a vaitat ca am gatit numai cu carne in ultima vreme, si pentru el, vegetarianul, mancarurile cu carne pica greu, am decis sa fac ceva “vegetarian”. Iata cum suna reteta inventata in seara asta ad-hoc, inspirata de ce aveam prin frigider (am numit-o frittata doar pentru asemanare):

Ingrediente:
- 3 cartofi potriviti
- 2 rosii maricele
- 1 borcan ciuperci
- ½ borcan rosii uscate
- 3 cepe
- 4 oua
- 350 g smantana
- 300g cascaval
- 3 catei de usturoi
- marar
- piper

Mod de preparare:
Am fiert cartofii taiati felii, am calit un pic ceapa, maruntit rosiile si cele crude si cele uscate, pisat usturoiul, maruntit cascavalul (am pus jumatate in interior si jumatate deasupra; noi am avut un cascaval foarte tare, care se maruntea singurel, asa ca pe cel pus in interior l-am taiat feliute si maruntit un pic; pe cel de deasupra l-am ras).
Am uns tava cu un pic de unt si apoi am intins cartofii pe fundul tavii. Am batut ouale si apoi am amestecat smantana si toate celelalte ingrediente. Se toarna compozitia in tava, peste cartofi si se da la cuptor (200 – 250 de grade) cam 25-30 min. Spre sfarsit am presarat si cascavalul pe deasupra.
Stiu, nu e prea light, dar macar nu contine carne!
Urmeaza si o poza (ca tocmai ce am scos-o din cuptor). Poate vine si un profil mai tarziu…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu