marți, 19 octombrie 2010

Platit 1 primit 2 (si nu erau la oferta!)



Nimic prea nou sub soare (care soare?). Serviciu, casa.
A…am primit masina de spalat! Si…un uscator, bonus. Pe al nostru in primisem ceva vreme in urma. Daca sunt idioti, ce sa le facem? Le-au lasat la usa, ca se grabeau. SO era pe drum. Evident, a bagat masina de spalat in casa. Uscatorul e inca la usa (afara). I-am sunat si le-am zis. Or sa vina sa il ia.
Am primit prima vizita in noul apartament astazi – vecinul-amicul finlandez. Stat la taclale. Am aflat ca nu suntem singurii care nu isi platesc taxa TV. Ha!
Maine, iar la munca, si ce e mai trist, iar sedinta cu clientii, si ce e si mai trist e ca sedinta e la prima ora de dimineata. Nu stiu cum o sa tin ochii deschisi (si fara cafea!).
Cam atata pentru azi…maine speram sa instalam masina si sa o punem la treaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu