duminică, 3 octombrie 2010

Jale: maine iar e luni!



Inclin sa cred ca am ajuns sa traim numarand zilele pana la week-end. Cam trist, dar adevarat. E singurul timp cand avem ocazia sa ne odihnim. Daca vara e soare si lumina pana la 11 noaptea, acum zilele s-au scurtat considerabil si incep sa ma gandesc la perioada urmatoare cand la ora 3 dupa-amiaza cand o sa fie intuneric bezna o sa mai avem de stat vreo inca 3 ore la munca.
Cand am vazut ce frumos a fost ieri, ne-am propus ca azi sa iesim la plimbare prin cartier sa ne mai bucuram de soare cat mai apare. Nu a fost sa fie, pentru ca azi a fost innorat si a batut vantul, asa ca am preferat sa stam in casa si sa lenevim. Si am lenevit in adevaratul sens al cuvantului, SO a dormit in vreo doua reprize, eu m-am uitat la tv. De-abia seara am scos si noi nasurile din casa, sa ducem gunoiul si am facut cu ocazia asta si o plimbarica prin cartier. A fost o idee buna, ca verdeata din zona pare mai verde pe intuneric, iar imprejurimile sunt foarte linistite si placute.
Acum facem ultimele pregatiri pentru maine – dus, ras, etc. Am pregatit un ceiut pe care o sa il bem in timp ce ne uitam la un film.
De maine, din nou trezit de dimineata :(.

2 comentarii: