vineri, 15 octombrie 2010

Mijlocul lui Brumarel



Week-end-ul nu are cum sa nu fie motiv de bucurie, asa ca suntem binedispusi, chiar daca nu avem inca niciun plan. Sau poate tocmai faptul ca nu avem nimic de facut ne bucura si mai tare. Cel mai probabil o sa stam in casa, eu chiar mi-am propus sa lucrez, ca am niste ore bune de recuperat, iar in timpul saptamanii nu imi arde deloc sa stau peste program.
Astazi ne-am intors impreuna acasa si am strabatut rapid 3 supermarketuri (nu erau in plan, dar dupa ce nu mi-a placut ce carne am gasit la primul, am decis sa mai oprim undeva sa luam carne – si cum SO a vrut sa intram si la cel de alaturi, iata cum am fost la 3 dintr-un foc! Asa ca suntem complet aprovizionati iar eu sunt in culmea fericirii ca am gasit borcanele mele preferate de vinete coapte (fara E-uri!).
Dupa un schimb de mailuri cu cei care nu ne mai trimit odata masina aia de spalat rufe, am reusit sa ne intelegem si s-a gasit unul sa imi promita ca saptamana viitoare rezolva problema. S-o vedem si pe asta!
Realizez cat de repede trece timpul cand scriu vinerea pe blog. Si iarna se apropie cu pasi rapizi, afara bate un vanticel din ce in ce mai rece, iar frunzele uscate de prin copaci au asternut deja un covor ruginiu pe jos. Dar nu toti par afectati de frig. Ieri de dimineata, in drum spre metrou, in timp ce imi indesam mai bine caciula pe cap, imi varam nasul in fular si trageam manecile gecii sa imi acopere mai bine manusile, am trecut pe langa un mosulica – trecut cu siguranta de 70 de primaveri – tricou (cu maneca lunga, tre’ sa recunoastem), pantaloni scurti si…daca avea sosete sigur erau scurte. Doar nu o sa ma intrebati daca avea fular, manusi sau caciula, ca evident nu se pune problema! Si afara erau doar un pic peste 0 grade! Deh…unii sunt mai norocosi! Ma intreb totusi cum ar rezista la temperaturi de 40+. Acolo cred ca il fac!
Si daca tot ziceam ca vine iarna, in magazine au aparut podoabele de Craciun. Si in curand o sa intram si noi in atmosfera sarbatorilor, sa ne mai inveseleasca in intunecatul noiembrie!

Un comentariu:

  1. Stai linstitita! In decembrie, ianuarie, februarie tu vei umbla cu maneca scurta si mosuletul cu suba. Stim noi de ce- no comment!

    RăspundețiȘtergere