duminică, 17 octombrie 2010

Duminica in familie



Dupa ce ieri nu am stat in casa, asa cum planuisem, ci am “dat o fuga” pana la Ikea, azi ne-am gasit de lucru mai mult pe “langa” casa. Eu m-am trezit mai de dimineata si nu am reusit sa mai adorm. Prin urmare, pana s-a trezit SO, am gatit o mancarica de spanac cu carne de vita, vita la cuptor si prajitura ciocolatoasa (vezi reteta aici), la care visez de ceva vreme. Am avut deci activitate intensa.
Nu stiu daca v-am zis, dar cand am fost vineri seara sa cumparam carne, am luat 2 caserole a cate 1 kg fiecare, asa ca m-am trezit cu 2 kg de vitel in frigider si niciun plan pentru ele. Cum spanacul nu da niciodata gres, una din caserolele de carne si-a gasit repede intrebuintare. Cu a doua in schimb, a trebuit sa rascolesc un pic internetul sa gasesc ceva sa imi convina. Si, o idee de aici, o idee de dincolo, a iesit o tava de vita la cuptor delicioasa (reteta o gasiti aici).
Dupa ce am terminat cu bucataritul, am pus-o pe Susi la treaba si noi am plecat la plimbare in Vällingby Centrum. Pe jos, pentru ca era soare si frumos afara, nicio adiere de vant, am plecat catinel prin parculet, inotand prin frunzele cazute. SO saracutul s-a vaitat tot pentru cele 10-15 minute de mers pe jos, ca el nu mai mersese pe jos de ceva vreme asa de mult (!). La Vällingby, fiecare cu treaba lui, SO s-a dus intr-un magazin, eu in altul. Rezultatul: SO a cumparat niste prelungitoare, eu am luat un suportel de servetele, un suportel de lumanare, un suportel de periute de dinti si o sapuniera. Eficienti, nu? Ne-am intors apoi acasuca si ne-am gasit de lucru. Eu – curatenie, SO asambleaza niste mobila cumparata ieri. O sa pun si o poza cand o sa fie gata.
Intre timp, o sa mai fac un pic de ordine prin casa, ca nu am terminat inca. Asta a fost pauza! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu