vineri, 8 octombrie 2010

Floricelele mele



Dupa lupte seculare si milogeli indelungi am reusit sa il fac pe SO sa imi cumpere flori. Da, nu una, ci DOUA! Si acum nu mai pot de dragul lor! Am primit o orhidee superba si mai de curand un ghiveci cu crini. L-am ales pentru ca era singura floare in ghiveci la supermarketul de unde ne faceam noi cumparaturile, si cum ce-i in mana nu-i minciuna, l-am luat fara sa scrasnesc. Si nu regret! Era tot imbobocit cand l-am "primit", iar acum incep incet-incet sa infloreasca. Cand m-am trezit de dimineata am remarcat ca parfumasera toata casa. Nu m-am abtinut sa nu le fac poze (alaturi de celelalte flori pe care le avem) sa vedeti si voi cat sunt de frumoase!






De precizat ca astea sunt doar cele inflorite in acest moment (exceptand trandafirul care e si el inflorit, dar e cam rahitic si lui nu i-am facut poze), plantele verzi nu au avut onoarea sa fie pozate.


PS: Postul de azi este despre flori, ca deh, daca de Mirunica nu mai stiu nimic…ce sa scriu?!

Un comentariu:

  1. Sunt minunate, sa le stapanesti sanatoasa. Inveselesc toata casa.
    Si... sunt convinsa ca ii plac si lui SO, si o sa-ti mai cumpere, dar ii place lui sa se alinte, sa te simti indatorata. Ii plac recompensele!

    RăspundețiȘtergere