miercuri, 20 octombrie 2010

Inca una!



Zi destul de obositoare. Trezit de dimineata, dormit la sedinta, mancat in oras…
Noroc ca exista oameni sa te mai inveseleasca. Cand am ajuns la serviciu si mi-am deschis mailul, mi s-a luminat ziua. Cei de la care am cumparat masina de spalat si uscatorul mi-au raspuns la unul din mailurile mele disperate trimise acum 2 saptamani, cu intrebari despre livrarea produselor. Mi-au scris ca ne trimit masina de spalat si uscatorul marti, pe 26 octombrie, iar angajatul DHL ne va contacta cu o zi inainte sa stabilim ora. Deci…ca sa recapitulam…am primit uscatorul si masina de spalat, inca mai avem uscatorul “bonus” la usa (afara), iar ei saptamana viitoare ne mai trimit un uscator si o masina de spalat. Nu sunt draguti? Cumperi o masina de spalat si un uscator si primesti 2 masini de spalat si 3 uscatoare? Ma intreb daca sa ii las sa le aduca si pe alea.
Azi am trecut pe la magazinul polonez in drum spre casa si am dat iama in mezeluri…stiu, rusinica, dar asta e! Am luat vreo 3 feluri de sunculite si o branza. Am mers apoi si la supermarket cu SO si am mai luat diverse.
Maine si poimaine am doua zile stresante…sper sa treaca repede.
Saptamana viitoare ne mutam cu serviciul la noul sediu – in Centralen (cah!).
SO monteaza masina de spalat, sa o punem la munca.
Astazi se anuntase ca ninge dar…nu a trecut inca ziua!

Un comentariu: