duminică, 17 octombrie 2010

Vitelul meu la cuptor



Ingrediente:
- 1 kg carne de vitel
- 500 g gogosari (eu am avut unul rosu, unul verde si unul galben)
- 4 rosii maricele
- 5 catei de usturoi
- 100 ml vin rosu
- 50 g unt
- sare
- piper

Mod de preparare:
Am taiat vitelul in bucatele mici pe care le-am prajit la foc mare. Am scos bucatile din ulei si le-am pus intr-o tava. Am turnat vinul peste ele, am pus piper, (sare daca mancati), feliutele de ardei, apoi rosiile taiate feliute, iar deasupra usturoiul si untul cubulete. Se baga la cuptor la foc potrivit (200 grade) - un pic mai mult de o ora cred ca a stat acolo.
Inainte sa intre la cuptor:

Rezultatul, delicios. Noi l-am papat cu cous-cous.


Pentru ca nu am nici cea mai vaga idee ce parte de vitel e mai cruda, si care se prepara mai repede, in general cumpar ce apuc si de multe ori cand gateam vitel, se intampla sa fie carnea un pic tarisoara. Nu si de data asta, cand pe pachetul pe care l-am cumparat existau “instructiuni de folosire”: se prajeste la foc puternic iar apoi se prepara cum se doreste. Am ras cand le-am vazut, dar mai in gluma, mai in serios, am tinut cont de ele, si carnea a iesit foarte frageda. Multumim domnilor suedezi, pentru instructiunile pentru prosti! Uneori ajuta :).

Un comentariu: