duminică, 10 octombrie 2010

Aveti 11 painici mici?



Noi da!
Iata-le:



Si reteta dupa care le-am facut e urmatoarea:
Ingrediente:
- 500 g faina
- 50 g zahar
- 10 g miere
- 300 ml lapte
- 25 g drojdie proaspata
- 40 g unt
- un praf de sare

Mod de preparare:
Am amestecat toate cele de mai sus (cu laptele caldut) si am lasat aluatul format la crescut timp de 40 de minute (acoperit cu folie). Am facut apoi painicile si le-am pus in tava pe hartie de copt. Le-am acoperit si pe ele cu folie si le-am mai lasat la crescut cam 45 min. Se amesteca o lingurita de amidon de porumb cu 300 ml de apa rece, si se pune pe foc pana da in clocot. Se da apoi la racit. Painicile se baga la cuptor la 200 de grade timp de 25 de minute. Cand se scot, se ung cand sunt fierbinti cu siropul de mai sus, caldut. Are scopul de a le face coaja mai pufoasa si lucioasa.
Sunt delicioase! Nu se compara cu nicio painica din comert.

4 comentarii: