joi, 21 octombrie 2010

In tara lui Mura-N-Gura



Nu, nu am ajuns inca acolo (din pacate), dar cateodata ne simtim cu un picior acolo…Acum, de exemplu, cand Susi munceste de zor, masina de spalat si uscatorul sunt si ele in plina activitate, in timp ce noi stam pe net. Si deja incepe sa ni se para ca muncim prea mult, sa punem vasele in Susi, sa le scoatem si sa le punem in dulapuri, sa mutam rufele din masina de spalat rufe in uscator, sa le scoatem din uscator si sa le impachetam, si daca mai calculam ca unele necesita calcat…Mda, o masina automata de calcat nu avem!
Pentru ca SO a instalat masina de spalat si uscatorul ieri, le-am pus la treaba, bineinteles: 3 ture ieri si 3 ture azi. O sa intrebati de unde am scos atatea haine, dar nu am spalat de fiecare data la capacitate maxima. Am testat mai multe programe, si il aleg ca favorit pe cel de 15 minute. Stiu, mama o sa zica acum ca nu le spala bine. Le spala excelent! Si la ce nevoie sa tin in masina niste haine negre, pe care le purtam o singura data si le aruncam la spalat, timp de 1 ora, doua? Sunt perfect curate si parfumate. La programul de 15 minute, accepta maxim 3 kg de haine, ceea ce mi se pare decent. Desi masina are o capacitate de 8 kg, nu cred ca o sa o folosesc la capacitate maxima pentru haine – poate pentru paturi si alte chestii (asa am si gandit de la inceput cand am ales o masina mare).
Uscatorul isi face si el treaba cum trebuie, asa ca nu avem motive de nemultumire. Uscatorul nr 2 sta in continuare in fata usii si tocmai ce m-a sunat nenea de la firma sa spuna ca vine maine sa il ia.
Maine e ultima zi in actualul sediu al firmei. De luni o sa petrec o jumatate de ora in metrou - dus…o jumatate de ora in metrou - intors.
Si, bucurie mare! Reincep kineto-terapia in apa. Pe 15 noiembrie. O sa ma duc in fiecare luni la 8 de dimineata. Inca un motiv sa urasc zilele de luni. Asta presupune ca la ora 7 sa fiu plecata de acasa…nici nu vreau sa imi imaginez cum o sa fie - intuneric si frig…brrr!
Pentru ca am exagerat cu carnea in ultima vreme, avand in vedere ca avem un vegetarian convins printre noi, am decis sa fac o varza calita. Cu mamaliga.
Vine week-end-uuuuuuuuuuuuuul! Si probabil o sa si treaca la fel de repede precum se apropie. Ne-am obisnuit deja cu asta.
Cam atat pentru azi, Susi si uscatorul isi vor termina curand programul si ma pun pe mine la treaba! :((
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu