luni, 3 mai 2010

O minivacanta binevenita



Iata ca se incheie astazi vacanta de 3 zile pe care am savurat-o din plin. A fost vacanta si de la scris, asa ca nu ma puteti condamna ca v-am lasat fara informatii esentiale timp de 3 zile.
Odihna multa si program de voie. Chiar vorbeam cu SO azi, ca week-end-ul asta nu am facut absolut nimic util. Ne-a fost lene (mie mai mult) si sa mergem in club sambata seara unde eram invitati la ziua unei individe din ECDC (romanca). Nu prea am suportat ideea de a pierde timp important de somn, asa ca am preferat sa stam acasa. Nu ne-am culcat noi mai devreme, dar ne-am uitat la 2 filme, si, cred eu tot am iesit mai castigati la capitolul odihna.
Dar o sa incep cu inceputul – adica vineri. Eu am dormit pana mai tarziu, restul zilei am citit, iar seara am fost in supermarket de unde a venit SO sa ma ajute la carat merindele. Am venit acasa, am mancat, si-a tras si el un picut sufletul, saracutul, pentru ca apoi sa trag eu de el sa mergem la un foc de Valborg. Am ales unul in zona, la o statie de metrou si un pic de mers pe jos, pentru ca nu prea se merita sa batem drumul seara pana in centru pentru un foc. Mai ales ca pentru noi nu avea nicio semnificatie, ci doar curiozitatea ne-a manat sa vedem si noi cum se sarbatoreste ziua de Valborg la suedezi.
Am ajuns candva dupa 20, in conditiile cand focul era anuntat ca se aprinde la 18. Dupa amprenta (un cerc de vreo 3 metri diametru, as zice), am putea spune ca a fost un foc strasnic. Erau oameni care se ocupau cu intretinerea focului, care aruncau in continuu vreascuri de ramurele. Foarte multi copii in jurul focului, care se bucurau de foc si de marshmallow-ri fripte pe bat la focul cel mare (marshmallow = niste dulciuri cu textura ce seamana usor cu cea de guma de mestecat)
Cu alte cuvinte, Valborg nu se sarbatoreste cine stie cum, dar trebuia sa participam si noi o data.
Sambata, din nou, am dormit mai mult amandoi. SO a lenevit chiar toata ziua, dormind dupa-amiaza vreo 3 ore, timp in care eu am facut o supica de pui. A avut mare success, ca, trebuie sa recunosc in ultima vreme nu prea m-am mai indeletnicit sa fac ciorbe, asa ca asta a fost binevenita. Seara, in loc de mers in club, cum am precizat si mai sus, am vazut 2 filme: Orfana (groaza) si Razboiul mireselor (comedie usoara).
Azi, o zi de duminica fara griji. Ca sa scoatem nasurile la soare, am decis sa iesim in plimbare sa exploram zona. Asa ca am plecat spre lacul mai mic (dintre cele 2 lacuri pe care le vizitam cand stateam in Solna). Am ajuns in vreo 20 de minute de mers pe jos, peisaje foarte placute, atmosfera de primavara, o parte drum pe langa padure, o parte ulite linistite cu case ingrijite de dimensiuni colosale. Lacul era ca de obicei plin de zburatoare, cu copii care le hraneau, cu palcuri de verdeata si ronduri de floricele pe margine. O adevarata placere a fost sa stam pe o bancuta cateva clipe si sa admiram peisajul. Mi-am amintit ca anul trecut, in iunie, lacul era invadat de nuferi superbi, asa ca e posibil ca si anul asta sa apara poate prin aceeasi perioada.
Ne-am intors acasuca tot pe jos, ca sa mai facem si noi miscare, dar pe un alt drum, pentru a varia peisajul.
Acum tocmai am mai vazut un film de groaza, Nenascutul, si SO ma cheama sa somn… cred ca a ramas cu frica de la film.
Pupici si noapte buna tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu