marți, 25 mai 2010

Eficienta maxima



Ieri – un nou inceput de saptamana obositor. De ce? Ne-a prins un film si ne-am culcat dupa ora 1. Cum sa nu fim obositi dupa mai putin de 6 ore de somn? Asa ca tanjim dupa week-end sa ne refacem.
Aseara ne-am intalnit dupa serviciu si am iesit la pizza. Am ajuns acasa destul de devreme, si desi nu aveam nimic urgent de facut, tot nu am reusit sa ne culcam mai devreme. Eu am trandavit la televizor, si iar m-a prins miezul noptii treaza. Televizorul este mare mancator de timp. Ne dezobisnuisem intr-o vreme de el. Acum ca avem 100 de programe, gasim mereu ceva la care sa ne uitam.
Dar, titlul nu se refera la ziua de ieri, ci la cea de azi. In seara asta, in mai putin de 3 ore, am spalat un sac mare de rufe (4 masini mai precis), le-am uscat, impachetat si sortat, am facut pachetele: pentru SO – broccoli cu somon, pentru mine – cartofi natur cu friptura cu sos. Toate in acelasi interval de timp pe care cu o seara in urma l-am pierdut la televizor.
Mai ramane sa fac o baita si sa ma culc – poate chiar mai devreme ca ieri.
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu