miercuri, 26 mai 2010

Mijloc de saptamana muncitoare



Ce poate sa fie mai placut decat sa plutesti pe apa? Poate sa plutesti in aer – dar asta ar fi mai greu…asa ca sa ne bucuram de ce putem face posibil.
Dupa o lunga perioada de neglijenta si delasare, azi am reinceput inotul si am facut cunostinta cu bazinul din zona. Sunt incantata, ca arata foarte bine si pare si mai liber fata de cel din Solna. Am inotat linistita cam o ora, dupa care eram cam obosita – dupa atata pauza, lipsa de antrenament isi spune cuvantul. Si apoi…e mai usor sa trandavesti la sauna decat sa dai din maini si din picioare in apa! La sala asta avem acces la sauna umeda, sauna uscata si solar (mu-ha-ha o sa ma fac neagra). Legat de inot, stilul meu crawl arata in continuare ca o intensa zburataceala in apa. Am venit acasa inotata, imbaiata si insaunata. Nu inteleg ce au uscatoarele astora de par, ca parul meu arata ca un cuib de vrabiute.
SO saracutul dormea dus cand am venit eu acasa. Dupa serviciu a fost cu un coleg la sushi – se pare ca pestisorul l-a dat gata.
Veste trista: s-a anulat concertul Muse, la care aveam bilete – singura distractie programata pentru iulie.
Vara suedeza este aici: cer senin, soare zambitor, verdeata cat cuprinde, temperaturi intre 6 si 12 grade.

2 comentarii:

  1. Inot, sauna = ok, felicitari! Solar... cu prudenta, prea multe controverse.
    Cu asa vara, se vede ca voi plimba polarul zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Solar - doar am remarcat ca exista. Ce sa ma mai innegresc, oricum sunt cea mai neagra din firma :D

    RăspundețiȘtergere