vineri, 7 mai 2010

Vineri



Seara de vineri este preferata mea. Oricat de obosita as fi, toate sunt frumoase si nu ma poate deranja nimic.
Ieri am “instalat” in sfarsit televizorul intr-un loc in care poate fi si folosit – in dormitor. Cand ne-am mutat aici si am realizat ca televizorul nostru e prea mare pentru mobila din sufragerie, ne-am decis sa cumparam altul. Acum, ca in toamna ne mutam iar, l-am taiat de pe lista de cumparaturi. Ce sens are sa cumparam un televizor pe dimensiunile mobilei de aici, cand in toamna o sa putem sa luam de care vrem.
Asa ca, dupa o luna de stat pe jos in hol, am adus televizorul in dormitor. SO a fost ocupat cu instalarea lui, a cumparat un device cu care sa fure programe fara sa ne facem abonament la cablu (le aratam noi cat de romani suntem) si l-a conectat si la storage, de pe care putem sa ascultam muzica oricand vrem (yeay).
Astazi a fost zi scurta. Eu am plecat mai devreme de la serviciu si am fost cu colegii la un suc, SO a avut party la ECDC. La el a durat mai mult, cu program artistic, mancare si tot tacamul. Nu am aflat mai multe despre ce alte mancaruri traditionale au fost.
Pe 4 iunie s-a anuntat petrecere de venirea verii cu firma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu