sâmbătă, 8 mai 2010

Ploua, ploua, ploua...vreme de betie



Ziua a trecut rapid chiar daca pentru mine a inceput devreme. Pe la 11:30 l-am trezit pe SO si m-am culcat eu (hi, hi, hi!). “Doar” vreo 3 ore. Imi era dor sa dorm dupa-amiaza – chiar daca nu a fost exact "dupa"-amiaza. La noi a fost o vreme mohorata toata ziua. SO si-a facut de lucru prin casa, eu m-am incumetat sa merg pana la magazinul de langa metrou, 10 minute de casa si m-a si prins ploaia. O ploaie rece si deasa. Vreme de toamna. Asa ca restul zilei l-am petrecut in casa – eu m-am uitat la filme, SO a dormit si apoi si-a facut de lucru pe la calculator.
Speram intr-o zi insorita maine, desi prognoza zice altceva. Mai nou, soarele rasare la 6:27 si apune la 21:01, numai ca nu prea inteleg pe unde umbla de nu se arata deloc la fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu