luni, 31 mai 2010

O zi completa



Ghiciti unde eram eu astazi dupa pranz!? In fine, nu o sa ghiciti si nici nu am rabdare sa va las sa ghiciti. Eram la masaj! Da, exact, in mijlocul zilei mi-am luat 2 ore de relaxare si mi-am facut programare la masaj. Nu, nu tailandez…cel putin nu inca. Am fost la un soi de masaj medical, sa imi rasfat un pic spatele, daca tot il tin atata pe scaun. Iar dupa serviciu, am fost la inot + sauna.
Asadar, tratament complet din prima zi a saptamanii.
In afara de asta, ziua de azi nu a fost prea stralucita – plina de probleme, iar eu lipsita de chef.
Stiu doua persoane care de maine intr-o saptamana vor zbura incoa'. Sper ca sunteti pregatite, ca incepe numaratoarea inversa.

2 comentarii:

  1. bravo, draga, imi place ca te respecti!! imbina in mod placut munca cu relaxarea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da si eu ma bucur, ai grija de tine, sa-ti faci din asta obisnuinta!

    RăspundețiȘtergere