luni, 3 mai 2010

Revenire la normal



Contrar asteptarilor azi nu a fost o zi catastrofala, din aceea in care dorm cu capul sprijinit in pumni, incercand sa ma concentrez catusi de putin, si numarand secundele pana la plecarea acasa. Desi luni fiind si prima zi dupa dupa minivacanta, dupa nu prea mult somn duminica noaptea - m-am trezit destul de odihnita. Spre sfarsitul zilei eram oarecum cuprinsa de plictiseala, asa ca am decis sa plec mai devreme. Cand e vreme frumoasa, si afara e lumina, cand se termina programul e chiar placut. Saptamana asta va parea ingrozitor de lunga probabil, dupa una de 4 zile de munca si urmata de una de 3, ca, daca am uitat sa precizam, de Inaltare si ziua de dupa suntem amandoi liberi.
Cu ziua asa de lunga incepe perioada cand nu prea ne putem odihni bine. Eu ma trezesc regulat la 5 crezand ca e deja tarziu, din cauza luminii din camera. Jaluzelele nu fac fata.
Inca o zi si mergem la semnat...yuppie! De-abia astept sa avem negru pe alb. Apoi incepem sa ne gandim la altele...neaparat electrocasnice (masina de spalat rufe musai, uscator as mai dori eu, masina de spalat vase - visul meu; frigider, congelator si aragaz exista din cate stiu), putina mobila probabil si alte prostioare :D.
Ca ziua sa se incheie normal, incepem sa ne uitam la un film. E deja trecut de 10, deci o sa adormim neintorsi dupa.
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu