duminică, 23 mai 2010

Duminica



Ieri a fost o zi superba. Dupa ce am lenevit ce am lenevit, ne-am urnit din casa cu scopul de a merge in Kista la shopping. A fost dificil sa il conving pe SO sa mergem la cumparaturi, dar am reusit. Ca sa ne bucuram de soare, am mers chiar o bucata buna de drum pe jos, pe langa padure - tricouri cu maneca scurta, SO a mers chiar in sandale. Ajunsi la Kista, ne-am despartit – ca sa eficientizam shopping-ul, dat fiind ca nu mergeam in aceleasi magazine. Ne-am sunat si ne-am intalnit dupa mai bine de o ora si jumatate. Rezultatul a fost dupa cum urmeaza: eu – o bluzita, un tricou si o pereche de pantaloni de trening, SO – 7 tricouri. M-a facut!
Ne-am oprit apoi sa mancam – mancare tailandeza, delicioasa, mi-am propus sa incerc si eu o reteta azi. Apoi am trecut pe la supermarket, ne-am luat inghetata, bere, cappucino si am mers acasa unde ne-am uitat la un film – Shutter Island – foarte frumos, il recomandam calduros.
Azi trebuie sa ne viziteze proprietara, sa isi ia florile. De-abia astept sa scap de ele, nu ca nu mi-ar placea, dar sunt stresata sa nu i le usuc.
Acum ploua si nu pare sa mai apara soarele… Ghinion!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu