joi, 6 mai 2010

Impreuna, am invins!



Eh…n-am invins nimic si pe nimeni, dar am semnat contractul pentru apartamentul din Råcksta. In septembrie ne mutam. Am fost ieri la firma de la care inchiriem. Aveam programare la 8.35 si ne anuntasem amandoi intarzierea la serviciu. Am ajuns mai devreme cu un sfert de ora. Eram primii. A venit o tanti sa ne intrebe de sanatate si dupa ce i-am zis de ce suntem acolo, a venit cu dosarul deja pregatit, ne-a rasfoit rapid continutul lui – diverse informatii despre cum se rezerva garaj, unde ducem gunoiul, unde e garajul pentru biciclete, si alte de-astea, am semnat contractul si cam in 10 minute am rezolvat cu semnatul. Asa ca am ajuns si la serviciu la timp.
Acum mai stam un pic incordati la gandul ca blocul nu e inca gata, si speram ca si-au calculat bine data mutarii, pentru ca noi o sa o anuntam pe proprietara de aici in iulie ca ne mutam la sfarsitul lui septembrie, iar daca noul apartament nu o sa fie terminat o sa fim din nou hoinari. Pana atunci…nu o sa ne gandim la asta, sau o sa mai mergem din cand in cand sa ne uitam in ce stadiu e constructia.

Un comentariu:

  1. Sa fie intr-un ceas bun! Abia astept sa merg si eu sa-l vad, sper ca suedezii sa fie serioasi, sa respecte termenul.

    RăspundețiȘtergere