sâmbătă, 8 mai 2010

Semne de batranete



Meditand la “nemurirea vietii”, am realizat ca si noi si prietenii nostri de varste apropiate am inceput sa ne rablagim. Care mai de care cu dureri de spate, cu probleme cu colesterolul, hipertensiune, sau alte de-astea, cam cu totii scartaim.
Acum vreo 2 saptamani am descoperit intamplator, in timp ce imi aranjam parul in oglinda din lift, un fir de par alb. Nu stiu sa zic daca a fost unul singuratic, sau avea mai multi fratiori, ca nu am stat sa analizez situatia. Week-endul urmator m-am vopsit.
Azi probabil ca va ganditi ca o sa scriu ca, sambata fiind, ne-am trezit tarziu, bla, bla, bla. Eh, nu e chiar asa. Eu m-am trezit la fix 7:20 si simteam ca nu mai adorm, asa ca m-am ridicat din pat sa nu il deranjez pe SO. Asa ca, in 2 ore, mi-am facut baie, am facut curatenie luna in baie si bucatarie, ordine prin casa, si acum astept sa se trezeasca si SO sa pun aspiratorul si apoi sa dau cu mopul peste tot.
Trist, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu