luni, 17 mai 2010

Norma intreaga



Azi am batut recordul: am plecat la serviciu la ora 8 si m-am intors de la serviciu la 10 noaptea. Si da, am facut si pe drum ceva, dar 12 ore tot am stat la munca. Si dupa ce ma pregateam sa zic ca maine ma duc mai tarziu, am fost rugata, daca se poate sa ajung mai devreme. Ce sa mai fac acum, ca deh, nu pot sa zic nu!
Am mai bine de 2 saptamani de cand nu m-am atins de niciun suc, desi frigiderul de la serviciu este in continuare in permanenta plin. Nici cafea prea multa nu beau – decat dimineata, 2 degete cafea si restul lapte. In rest, beau doar apa plata. Si mananc si fructe la serviciu. Sunt eco. Doar seara mai beau din cand in cand cate un cidru - cum zice SO: orice muncitor obosit, cand ajunge seara acasa, trage o dusca. De cand cu perioada asta mai stresanta cu proiectul insa, sefa ne cumpara dulciuri sa prindem energie, asa ca s-a dus regimul meu sanatos de viata: bombonele, caramele, ciocolatele.
Am un program foarte ordonat: mananc dimineata, pranz consistent fie ca mi-e foame sau nu, seara orice vad in fata ochilor. Activitatea fizica tinde la zero - toata ziua stau pe scaun…
Pot sa spun cu toti dintii ca primavara este aici! Am trecut la gecuta subtire si nu am suferit foarte tare de frig azi. Totul este verde, copacii au inflorit, lalelele sunt aproape pe trecute.
AMR 3 saptamani.

Un comentariu: