joi, 27 mai 2010

Semifinala Eurovision



Tocmai s-a terminat a doua semifinala Eurovision. Am urmarit-o cu atentie, ba chiar am si notat melodiile care ne-au placut. Sfarsitul insa, surprinzator: multe melodii pe care le credeam fara nicio sansa, au ajuns in finala. Nu inteleg! E mila? Cine a dat atatea voturi Israelului? Ce cauta Irlanda in finala? Lituania? Georgia ???
In schimb Olanda nu s-a calificat. (mai sunt si altele de care imi pare rau dar nu le mai stiu). SO a declarat ca nu se mai uita niciodata la Eurovision (probabil "niciodata" inseamna "pana sambata").
Nici Suedia nu s-a calificat - e drept ca melodia lor nu ne-a placut nici noua la inceput, dar dupa ce a castigat si am ascultat-o de mai multe ori, acum suntem subiectivi. Au avut multe mai dragute in selectia nationala.
In fine, ma bucur ca Romania s-a calificat, si sper sa ocupe un loc respectuos in finala.Am stat cu emotii, dat fiind ca a fost anuntata ante-penultima intre melodiile calificate in finala.
Intre timp, asteptam finala de sambata si pregatim telefoanele (he he, noi putem sa votam Romania).

Un comentariu:

  1. ai dreptate, votarea la eurovision e cel putin ciudata pentru noi cei fara scoala muzicala. mai comentau (la noi Geanina Corondan si Leonard Miron) ca asta se incadreaza in cerinte, ca asta suna a Eurovision...dar ce zici de turcia???! e caraghios. oricum sa votati sa fiti patrioti.

    RăspundețiȘtergere