miercuri, 12 mai 2010

Bilet de avion



Pentru prima data de cand facem drumul Suedia – Romania si invers, nu mergem cu Austrian Airlines. Nu am fost infideli, doar ca ne-a facut cu ochiul o oferta de la Lufthansa pe care nu am putut sa o ratam. Asa ca vom face escala la Munchen.
Zborurile sunt dupa cum urmeaza:
5 septembrie 2010 (duminica)
16:50 Bucuresti – Munchen 17:50
19:35 Munchen – Stockholm 21:40
23 decembrie 2010 (joi)
11:55 Stockholm – Munchen 14:10
15:35 Munchen – Bucuresti 18:30

In rest, noutati nu prea avem. Pe la noi sunt intre 1 si 12 grade mai mereu, lalelele de la metrou sunt aproape inflorite toate si copaceii incep sa se inverzeasca.
Noi suntem destul de ocupati in perioada asta, dupa cum urmeaza:
Pe 19 mai am sedinta la firma urmata de cina in oras cu firma.
Pe 1 iunie party cu ECDC-ul.
Pe 4 iunie party Agero cu familii (sarbatorim venirea verii cica).
Pe 8 iunie intampinarea mamelor :D.
Pe 12 iunie ziua unui coleg de-ai mei.

Si poate mai apare ceva…cine, stie?!
Viata e grea dom’le!

2 comentarii:

  1. Venirea mamelor, ziua sotului, etc

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, pai m-am oprit pe 12 iunie...nu am scris asa de mult in avans. Avem oricum o completare ca saptamana viitoare e ziua grecului, deci inca un chef...foarte greu!

    RăspundețiȘtergere