joi, 20 mai 2010

Update



Nu am mai scris de ceva vreme, stiu, dar am motive intemeiate.
Dupa ziua aglomerata de luni, am prins si eu ocazia si mi-am scos parleala, ca sa zic asa – marti am plecat la 16 de la serviciu. Era frumos afara - nu stiu daca va imaginati, dar la noi e vara in toata puterea cuvantului. Cum SO a stat la serviciu pana la 18, am profitat de ocazie si am bantuit un pic prin centru in cautare de hainute (noi nu am mai spalat de aproape 2 saptamani, iar pentru vremea asta nu stau foarte bine la capitolul haine de serviciu). Nu mai fusesem de multa vreme la shopping si in magazinele din centru chiar nu am mai ajuns de foarte mult timp, nici nu mai stiam cum arata. Surpriza a fost ca s-a trecut deja la toale de vara, maneca scurta, haine subtiri, or eu cautam cumva haine un pic mai grosute, pentru primavara-vara. Nu am gasit mare lucru, nu mi-a placut nimic, dar tot mi-am luat 2 bluzite, sa nu zic ca am pierdut 2 ore degeaba.
Dupa serviciu a venit si SO in centru si am mers la o terasa la o bericica – el, cidru – eu. Am intalnit acolo o romanca venita in vacanta si am socializat un pic. Am ajuns acasa destul de tarzior – iar eu eram prea obosita ca sa scriu ceva.
Miercuri am avut sedinta la firma, si dupa, cum se obisnuieste – am iesit la cina – tot la un restaurant fitos. O sa va descriu pe scurt meniul meu. Sunt in continuare fascinata de aperitivele cumplit de mici. De data asta am avut un soi de carne (de consistent celei crude) taiata extreme de subtire – cred ca 1 milimetru avea – si acoperea toata farfuria – in forma de floare. Pe ea, erau presarate cateva seminte de floarea soarelui – vreo 5-6, cateva firimituri de parmesan, 3 frunzulite de Dumnezeu-stie-ce si piper macinat. Am mancat civilizat cu furculita si cutit – dar daca as fi strans tot ce era in farfurie intr-o lingura – ar fi incaput cu siguranta.
Felul principal – nimic special – piept de pui cu piure de cartofi, cu un sos de vin rosu si ceapa. Clasic dar bun.
Desert – fondant de ciocolata (adica un guguloi ca o briosa de ciocolata, cu sos de ciocolata in interior) cu inghetata si sos de hjortron.
Dupa 2 pahare de vin si o cafea cu amaretto, ajunsa acasa la aproape 12 noaptea, nu am mai avut energie sa scriu.
Daca va intrebati care e treaba cu sedintele de la noi din firma – iaca, sunt lunare – dureaza cam 3 ore in firma, unde se vorbesc diverse noutati in domeniu, se discuta situatia firmei - si de fiecare data dupa, ne scot la masa, sau avem party in firma.
Astazi – zi obisnuita. Tanjim dupa week-end.
Adaug programului incarcat de party-uri o invitatie la sefa noastra – cea care ne hraneste cu prajituri si dulciuri toata ziua. S-a gandit sa ne delecteze intr-o zi – si ne-a invitat pe cei care lucram la proiectul cu pricina acasa la ea, sa ne mai scoata din atmosfera de stres.
Si maine e vineeeeeeeeeeeeeeeri!!!

2 comentarii:

  1. da, eu nu vad unde e stresul?! cola, cafea si prajituri la serviciu, la fel si in oras, party dupa party...hm, ceva nu e in regula! la voi nu se munceste??

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha ha, pai tocmai, muncim asiduu, si apoi distractie pe masura! :)

    RăspundețiȘtergere