duminică, 30 mai 2010

Thai - rapid si bun



Azi a fost ziua mamelor in Suedia. Asa ca incep prin a ura mamelor noastre sanatate, toate cele bune si LA MULTI ANI!!!
A fost o zi de trandaveala. Ne-am trezit tarziu, am reascultat melodiile preferate de la Eurovision, am mancat si ne-am uitat la televizor. Ne-am decis tarziu sa iesim la plimbare prin oras, pe langa apa. Am plecat cam pe la 16:30 si am pierdut notiunea timpului. Am mers lejer, SO a facut poze, era cald si frumos si multa lume peste tot, la plimbare, la gratare sau pe la terase.
Am mancat un chorizo (korv) din mers, ne-am oprit la o terasa sa bem o bere iar cand am ajuns acasa am constatat ce repede trece timpul cand te distrezi. Era aproape 21. Asa ca am improvizat rapid cina, o noua reteta de wok tailandez pe care am gasit-o pe internet.

Nu am mai avut timp de facut poze, dar pot sa va scriu reteta pentru ca e simpla si buna.


Ingrediente:
- 700 g pulpe superioare de pui dezosate taiate maruntel
- 3 ardei grasi mici
- 250 ml de smantana de gatit
- 100 ml sos dulce acrisor
- 100 ml sos dulce de chilli
- 1 lingura de ghimbir
- 1 catel de usturoi presat
- ulei de masline


Mod de preparare:
Se semi-prajeste carnea in uleiul de masline. Adaugam ardeii taiati fasiute si ii lasam si pe ei sa se caleasca. Se adauga usturoiul, ghimbirul, sosurile si smantana.
Se serveste cu orez basmati (cu bob lung) fiert.

2 comentarii: