sâmbătă, 29 mai 2010

Vineri - Sambata



Ieri a fost o zi cat se poate de obisnuita de vineri: verificat ceasul din 5 in 5 minute asteptand o ora decenta la care sa plec. Am tulit-o la 17:30 si m-am dus rapid cu SO la supermarket si apoi impreuna spre casa. Eu am coborat cu o statie inainte si m-am dus la inot. Nu aveau abonamente lunare, asa ca mi-am luat un card cu 12 intrari. Si cum bazinul intra in vacanta (:D) la mijlocul lui iunie, mi-am propus sa le termin inainte.
Inotat o ora, sauna 10 minute, baie, uscat pe par si fugit acasa.
La serviciu, am trait o senzatie inedita. Suntem spre sfarsitul unui proiect mare, pentru o companie suedeza importanta, proiect ce consta in automatizarea intregului lor sistem intern. Aplicatia trimite e-mail-uri automat, anuntand persoanele in cauza orice modificare, si chiar printeaza scrisori in cazul in care aceasta si-a exprimat preferinta de a fi anuntata in scris. Un coleg a fost ieri sa discute cu clientul. Doresc sa mai introduca niste scrisori-instiintari in aplicatie. Pentru noi, nu era nicio problema, s-ar fi implementat foarte usor si nici nu i-ar fi costat mult. Au decis inca sa le faca manual. De ce? Pentru ca dupa ce se pune aplicatia in productie, oamenii aia vor fi scutiti de multa munca – si probabil se vor face chiar reduceri de personal. Asa ca trag cu dintii de o bucatica de munca manuala ca sa isi justifice utilitatea in postul pe care il ocupa. Nu m-am gandit niciodata ca ce facem noi poate determina pierderea unui loc de munca.
Amicul nostru, Paul, si-a achizitionat saptamana trecuta o calatorie de lux cu metroul. Dupa cum marturiseste, nu a mers niciodata fara bilet in Suedia si nici nu a intalnit niciodata controlori. Din nefericire, s-au intamplat amandoua deodata. Asa ca, in loc de 3 Euro cat ar fi costat in mod normal calatoria, a platit 120. Incercarile lui de a scapa ”cu vorba buna” nu au dat roade aici. Sa invatam din pataniile altora: nu merge niciodata fara bilet in Suedia!
De la supermarket m-am aprovizionat cu borcane-borcanase, sticle-sticlute de produse asiatice, asa ca prevad niste experimente cu mancaruri tailandeze in perioada urmatoare.
Ne-am culcat la 10:30 aseara, iar eu am reusit din nou sa ma trezesc la 8 fara sanse de adormit la loc intr-o zi de sambata. Vremea ne face in ciuda: afara ploua mocaneste. In restul saptamanii nu e cald, soare si frumos, dar macar nu ploua. O sa incepem week-endul cu activitati casnice probabil, asteptand sa apara soarele. Se zice ca azi soarele a rasarit la 3:50 si apune la 21:41. Poate o sa se faca si un pic vazut mai tarziu.
Nu pierdeti finala Eurovision! Se anunta o lupta strasnica. De-abia astept rezultatele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu