sâmbătă, 15 mai 2010

Week-end



Incepe week-end-ul oficial. Eu am avut 2 zile libere, joi si vineri – SO a fost la serviciu. Din solidaritate am lucrat si eu cateva ore joi si cateva vineri, dar de acasa. A fost mai bine asa, nu am mai pierdut timp pe drum, si am lucrat exact cand am avut chef.
A fost frumos afara, in sfarsit pot sa afirm ca a venit si pe la noi primavara! Joi, cand am dat o fuga pana la supermarketul de la metrou, calculatorul meu arata ca sunt 17 grade afara. Eram deja imbracata cand am vazut, si oricum, nu l-am crezut. Asa ca printre toti imbracati care mai de care mai primavaratic, am iesit eu – cu puloveras pe gat si geaca de iarna. Am murit de cald – noroc ca am stat putin - dar nici sa ma intorc sa ma schimb nu aveam chef.
Ieri am dat o fuga pe la Outlet – stiam ca SO nu vrea sa mearga nici picat cu ceara. Nu mi-am luat mai nimic, ca eu cautam bluzite cu maneca lunga, iar astia au trecut brusc la tinute de vara, rochite si bluzite cu maneca scurta.
De cand am adus televizorul in dormitor, ne-am amintit cat de usor se pierde vremea cu televizorul. Avem 101 canale, si se gaseste oricand ceva la care sa ne uitam – sper sa nu devenim dependenti.
Nu avem planuri nici pentru week-endul asta – stiu doar ca o sa dormim muuuuuuult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu