luni, 1 noiembrie 2010

Inca 4 zile…



Pana la week-end. Si de fapt pentru mine 3, ca vineri am liber. SO a fost in vacanta azi, e si maine, dar vineri lucreaza.
Week-end-ul a trecut rapid, dar cel putin ne-am odihnit. Cu o ora in plus! In afara de vizita de sambata la magazinul de covoare – unde nu am gasit covorul ideal – nu am mai iesit din casa. Am dormit, mancat si ne-am uitat la filme, 6 la numar: The Mist, Paranormal Activity, Piranha, The tortured, TripleX, American Pie 5, mai precis 4 de groaza, unul actiune si unul comedie.
Sambata am pus draperiile (vin si poze curand), duminica seara facut curatenie generala, iar SO a dat zi cu aspiratorul.
Prajitura week-end-ului: n-are nume. Am facut un pandispan din 3 oua, 3 linguri de zahar, 3 linguri de faina, 3 linguri de ulei. Crema: 250 ml frisca, 500 g branza dulce, 300 g zmeura – zahar dupa gust (frisca suedeza nu contine zahar deloc, asa ca eu am pus un pic). Se pune peste pandispanul racit si se da la frigider. Se poate manca imediat dupa, dar lasata mai mult la frigider e si mai buna.



Despre masinuta. Intr-una din saptamanile trecute ne-am trezit cu parbrizul crapat. Alti bani alta distractie…l-a schimbat SO saptamana trecuta. Urmeaza revizia tehnica obligatorie in noiembrie, lacuirea(peste vopsea este un strat de lac, care trebuie innoit periodic ) – cred ca tot in noiembrie, a dat comanda de cauciucuri de iarna (la suedezi nu ai voie sa circuli dupa 1 decembrie fara cauciucuri de iarna), si a primit in sfarsit loc de parcare in garajul de sub bloc - exact langa usa care da la noi in bloc, adica intram, luam liftul si ajungem acasa. Doar ca…din nou, probleme – SO complet nemultumit. E greu sa parchezi barca pe un loc normal de parcare, asa ca a solicitat unul mai mare. Si a primit unul de handicapati :D. Ne rugam acum nu se mute niciun handicapat prea curand in zona sa solicite loc de parcare la subsol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu