duminică, 28 noiembrie 2010

S-a dus si asta!



S-a terminat si week-end-ul asta, saptamana asta incepe deja decembrie. Dupa cat am gatit in ultima vreme, cred ca o sa facem o pauza, ca sa putem sa savuram mai bine Craciunul.
Astazi am reusit sa il scot pe SO din casa, fara masina! Am mers pe jos pana la Vällingby Centrum, si-a cautat cablul de care avea nevoie la cateva magazine de acolo, iar apoi am luat metroul si am mers in centru. Am vazut decorurile din vitrinele magazinului NK, desi nu am citit inca povestea de pe internet (in fiecare an, magazinul NK, cel mai luxos mall din Stockholm, vine cu o poveste de Craciun isi impodobeste vitrinele cu scenete legate de povestea respectiva). Am mers apoi la piata de Craciun din Piata Mare, in fata muzeului Nobel. Am savurat un korv si pepparkakor (prajiturele cu ghimbir), SO si-a luat si glögg si, ca sa intram mai bine in atmosfera Craciunului, ne-am luat acasa un fel de toba si un fel de sunca presata foarte afumata.
Maine ne trezim de dimineata amandoi. SO trebuie sa duca masina la service sa ii faca revizia si o sa ma duca si pe mine la bazin.
Sunt deja -11 grade si zapada pretutindeni – vreme cand iti doresti sa stai in casa la caldurica si sa lenevesti. Sa speram totusi ca nu se va face mai frig de atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu