joi, 25 noiembrie 2010

Ieri



Ce trist este sa iti sune alarma cand iti e somnul mai dulce! Si, intre noi fie vorba, somnul cel mai dulce e exact cel de dinainte sa sune ceasul.
Ne trezim obositi. Oricat am dormi, dimineata am mai dormi cam inca pe atat. Poate ar trebui sa adoptam metoda sefei mele, care ne povestea saptamana trecuta cum ca plozii ei se trezesc greu de dimineata si cum a rezolvat ea problema asta: cate un pahar de suc de portocale proaspat stors la pat, imediat dupa ce ii trezeste, iar apoi ii asteapta in bucatarie cu micul dejun pregatit si cu Shakira (melodia asta ). Poate nu e o idee proasta, dar cine sa ne faca noua asta cand amandoi suferim de oboseala?
M-am trezit dupa 30 de minute dupa ce a sunat prima alarma a ceasului. Apoi incepe programul strict: spalat, pregatit sandvisul pentru drum, imbracat, plecat. Afara viscolea…o adevarata placere!
Cel mai tare ma enervez cand, in aglomeratia de pe peronul de la metrou intra lumea in mine. Da, stiu, neamul suedez e inalt de la 180 in sus…dar caciula mea cu mot nu ajuta la nimic?
Marti seara, cand am plecat de la serviciu, era un ghetus de zile mari. M-am tarat ca o baba pana la metrou. Nu s-a topit inca, pentru ca nu a fost cald, iar acum e acoperit cu un strat subtire de zapada…cam marsav!
Trec zilnic in drum spre serviciu pe langa Arlanda Express – gara trenului care face doar 20 de minute de la Aeroportul International Stockholm si centrul orasului. Merge fara oprire cu pana la peste 200 km/ora. Luxul se plateste insa: un drum dus intors pentru o persoana costa 50 Eur. Vorbeam cu un fost coleg de facultate venit in Stockholm cu serviciul – el s-a mutat in Germania – si imi povestea ce soc a avut cand a dat 50 de Eur pe biletul de mers la aeroport. Zicea ca in Germania cu 50 de Eur isi ia bilet de avion, nu bilet de ajuns la avion. In fine, si in Stockholm exista variante mai ieftine.
Ma amuzam zilele trecute trecand pe langa aceasta gara si vazand oameni de afaceri cum ieseau ei in costumasele lor de calitate si nu stiau ce sa isi mai ia pe deasupra. Credeau ca ajung la 30 de grade? Unul era foarte haios, cred ca pusese pe el toate hainele din valijoara si se chinuia mai la sfarsit sa mai indese o vesta care nu prea il mai cuprindea. Tare amuzant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu