marți, 9 noiembrie 2010

O ora de chin platita scump



Pentru ca asta-vara am refuzat sa mi se repare dintii in Bucuresti, in ultima vreme problemele s-au indesit. Mai precis, dureri de masele in fiecare seara, sau in cazul fericit, din doua in doua seri. Asa ca azi m-am incumetat sa sun la stomatologie sa ma programez. Am primit chiar programare in urgenta, adica sunat la 11, programat la 16. Toate bune si frumoase la gandul ca o sa scap de dureri. Pana ce a descoperit ca problema mea nu e doar o masea, ci doua, din aceeasi zona. Verdictul: scoatem una, o reparam pe cealalta. Eh, si asa m-am ales eu cu doua radiografii de masea, anestezie si o masea mai putin. Doamne-ajuta! Pe cealalta nu a reparat-o tot acum – o sa mai imi fac o programare. Si…alta distractie! Se pare ca nu sunt automat asigurata la ei, asa cum am presupus. Desi am trimis hartiile sa ma inscriu acum doua saptamani, procedura dureaza un pic mai mult. Asa ca nu am beneficiat de reducerea de 2/3 din pretul maselei, ci am fost nevoita sa scot toate cele 2000 de coronite din buzunar. Ofticata la maxim. Adica eu, care platesc taxe cu duiumul nu sunt inscrisa in sistemul lor, in timp ce SO (sa specificam – neplatitorul de taxe) este si beneficiaza de reducere la stomatologie. Frustrant!
Si pe deasupra…poate am scapat de durerea care nu m-a lasat sa dorm prea bine azi-noapte, dar acum, ca incepe sa se duca efectul anesteziei, se simte deja alta durere – asa ca n-am rezolvat mare branza!
Dovada:

6 comentarii:

  1. Sa fii mai zgarcita cu scosul maselelor! Eu cred ca asta are radacina destul de buna sa fi putut fi recuperata. Zic si eu! Asa m-a invatat si pe mine un doctor batran, cand eu eram tanara. Si bine a facut, ca am salvat multe masele de la prima intentie a doctorilar de a mi le scoate. Si-mi prind bine acum, cand ma agat de orice. Si nu mai sta! E mai usor pentru tine sa mergi la doctor la primele semnale, decat sa suporti durerea, stresul si, uite... ai pierdut maseluta.
    Bine ca ai scapat, acum ai capatat experienta.
    Sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce maselutza urata! poti sa iei paracetamol ptr durere.

    RăspundețiȘtergere
  3. asta era masea de minte.. era ultima din shir si mai era si cariata din plin.. astea nu se mai repara, se scot direct

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, era intr-adevar o masea urata. Mi-a zis si doctorita din tara de ea, dar nu am vrut sa o scot in vara, era planificata pentru cand venim la iarna. Nu a mai rezistat...

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca e maseaua de minte, bine ca s-a terminat! Nu ajuta nici la masticatie, nici nu e solida sa se poata face lagaturi pentru eventuale lucrari.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, era maseaua de minte. Pe celelalte nu le scot, "tin cu dintii" de ele!

    RăspundețiȘtergere