vineri, 5 noiembrie 2010

Ziua tuturor sfintilor (suedezi)



Am avut o saptamana de cosmar…scurta, dar plina. Mult, mult de lucru in timp putin, stres maxim, in fine, bine ca a trecut sau ca acum incepe partea frumoasa a ei. Incepe minivacanta (de 3 zile) pentru mine, ca SO lucreaza, asa ca mi-am propus pentru astazi sa fac ceva inedit: NIMIC. Cam dificil, e drept, dar cel putin nu o sa fac nimic din ce nu am chef.
Avem bilete de avion de intoarcere in Suedia (si pentru prima data am cumparat doar one-way). Plecam pe 2 ianuarie la 15:00 din Bucuresti. Pentru prima data o sa zburam cu Air Baltic, cu escala la Riga (Letonia). Si se pare ca zborul este cel mai scurt de pana acum: doua ore si un sfert pana la Riga, o ora si 10 minute pana la Stockholm. Pacat ca stam aproape 2 ore in Riga. Oricum, la 19:15 vom fi in Stockholm, iar asta va fi cea mai scurta vacanta a noastra in tara. (venim pe 23 decembrie)
Masinuta e la lacuit, o ia SO azi. Saptamana viitoare sunt sanse mari sa primim patul.
Tristete maxima: castraveciorii de la Galati sunt pe sfarsite :(.
Niciun plan de week-end.
Cred ca voi face o plimbare in Vällingby azi, fara niciun scop, doar sa imi inghete nasul.

Un comentariu: