joi, 25 noiembrie 2010

Joi



Ziua de ieri s-a terminat intr-un mod destul de obositor, cu vizite prin supermarketuri, in vederea aprovizionarii pentru party. Cand am ajuns acasa am mancat, am pus la spalat si am cazut lata de oboseala, asa ca SO care a mai ramas sa mai mestereasca la instalatia de sunet a terminat de spalat/uscat rufele.
Foarte bucurosi am fost cand am gasit vinetele noastre preferate aseara. Se gasesc intr-un singur supermarket si au avut o perioada lunga cand nu mai aveau. Am crezut ca nu mai aduc pana data trecuta cand ne-am facut cumparaturile de acolo si, cum verific mereu raftul de vinete, le-am vazut. Cred ca avem acum 10 borcane de vinete in frigider (contin doar vinete coapte si tocate, perfecte pentru salata). Ma gandeam sa le luam pe toate, dar am mai lasat 4 borcane pe raft. Oricum nu cred ca mai cumpara nimeni, ca nu le-au descoperit, sper!
SO nu a scapat inca de plata taxei TV. Cei de la magazinul de unde a cumparat televizorul l-au dat in gat! Asa ca cei care solicita plata plata taxei i-au trimis o factura cu dedicatie, precizand ca stiu ca a cumparat recent un televizor. Sa vedem cum mai scapam de ei!
Ieri mi-am primit cadoul de…mos Andrei cred, ca asta tre’ sa vina primul: un radio care se conecteaza wireless la internet. Pe SO il enerva la culme aparatul meu vechi de radio, cumparat cu scopul de a invata suedeza. Nu se auzea niciodata bine si ceasul nu se vedea decat de langa el. Asa ca a rezolvat problema: a cumparat un ceas care afiseaza ora mare, care sta in biblioteca sa se vada in tot livingul si in bucatarie, si un radio foarte smecher, care sta in bucatarie. Si…surpriza: de dimineata ascultam PRO FM! Asa ca o sa va tin si pe voi la curent cu stirile din tara de acum incolo!
Odata cu toata ninsoarea au venit si cauciucurile de iarna. Ieri seara a fost si le-a montat, asa ca acum suntem in perfecta regula. In fine…aproape perfecta, ca mai nou s-au stricat farurile. Ieri nu mai mergea unul, si azi s-a ars si celalalt. SO va avea ocupatie si maine.
Ieri a nins toata ziua si a viscolit si azi a continuat sa ninga. De dimineata erau -4 grade, dar se anunta ca se raceste treptat, ajungand pana la sfarsitul saptamanii la -10.
Am primit potcoave! Pentru ca sa nu alunec, SO mi-a luat ieri anti-alunecatori – niste calcaie cu tinte care se prind pe talpa incaltarilor. Iata-le:

La serviciu am lucrat cu mult spor ieri. Numai ca am remarcat o problema: avem un coleg nou care are biroul in spatele meu si care vorbeste in continuu. Si poate asta nu ar fi chiar tragic, daca nu ar avea o voce care ma zgarie pe creier si daca nu ar vorbi asa de tare. In cautarea unei rezolvari a situatiei, am inceput sa ascult muzica la casti. Cum poti sa ii zici unuia sa taca pentru ca are o voce ingrozitoare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu