luni, 15 noiembrie 2010

Luni – zi obositoare



Nici nu avea cum sa fie altfel, avand in vedere ca m-am trezit la 6, iar la 6:45 ma indreptam spre metrou. Kinetoterapia a fost foarte placuta, in schimb…chiar daca poate prea matinala. La serviciu nu mi-a mers nimic, eram si obosita, asa ca am plecat mai devreme. Am mers sa ma intalnesc cu SO, ca sa ridicam castraveciorii. Chiar daca nu am primit inca notificare ca a venit pachetul, nu mai rezistam pana maine cand stiam ca e acolo, asa ca am fost si l-am luat! Deliciosi, evident, i-am savurat cu cartofi prajiti.
Maine pleaca un nou pachet spre noi, de data asta de la Gaesti/Bucuresti. Ne simtim cam rasfatati.
In seara asta am avut activitate intensa: facut doua prajituri, spalat 3 masini de rufe si uscat, Susi a muncit si ea cu spor…
Imi cam ajunge…sunt trezita de aproape 18 ore.
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu