luni, 28 martie 2011

Furati



Ieri ni s-a furat o ora din viata! Desi cand ne-am culcat eram convinsi ca o sa castigam o ora, cand ne-am trezit am realizat ca de fapt am pierdut-o... Si acum daca stau sa ma gandesc, au dreptate rusii ca e deprimant sa pierzi o ora in fiecare an, nu face bine la sanatate.
Aseara a nins. Deja instalatiile de Craciun, pe care unii dintre vecinii nostri inca le mai au la geamuri si pe balcoane, se incadrau mai bine in peisaj.
Dupa o noapte mai agitata – am adormit extrem de greu – somnul cel dulce a venit de-abia de dimineata. Si dupa ce m-am trezit tarziu, ziua de azi a trecut extrem de repede.
Nimic nou sub... soarele cu dinti.

3 comentarii:

  1. Am observat pentru ca azi ma uitam sa ma inspir, caci se anunta musafiri: colegii nostri de la Rm. Valcea. Sunt la mare, merg la Tulcea la un nepot si in drum spre Iasi vor opri la noi.
    E buna carticica ta de bucate, merci!

    RăspundețiȘtergere