duminică, 13 martie 2011

Lene



M-am trezit cu noaptea-n cap azi, la 7 si nu am mai reusit sa adorm la loc. Am plecat, sa il las pe SO sa doarma si mi-am facut de lucru pe la calculator. Dupa 3 ore de hoinarit pe net, s-a trezit si SO. Am mancat micul dejun (program special azi – vezi aici ), iar apoi am facut ora de suedeza. Avansam, avansam! In ritmul nostru, dar important e ca progresam. Rupti de oboseala – amandoi de data asta, in general doar SO cade rupt dupa suedeza – ne-am culcat, asa ca dupa-amiaza. Am dormit o ora si ceva cred si tocmai mi-am amintit ce placut e sa dormi dupa-amiaza.
SO si-a inceput programul de “mentenanta”, e proaspat tuns, se rade si isi face baie, pregatindu-se pentru o noua saptamana.
Nu am reusit sa imi fac ordine in haine, asa cum mi-am propus, dar sper ca voi face asta maine, cand voi fi singura acasa...prima zi de concediu!
Intr-o ora plecam in vizita la un coleg de-ai lui. Asadar, o duminica plina de lene!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu