luni, 28 martie 2011

Placinta de broccoli



Am ramas in continuare la capitolul broccoli - desi de data asta am incercat o reteta mai "consistenta".

Ingrediente:
Baza:
- 200 g unt
- 350 g faina
- 3 linguri smantana
Umplutura:
- 500 g broccoli
- 140 g bacon
- 140 g cascaval ras
- 400 ml lapte
- 3 oua
- 125 g mozzarella
- 5 rosii cherry

Mod de preparare: Se amesteca faina cu untul topit si smantana si se da la frigider in timp ce pregatim umplutura. Se taie baconul maruntel si se pune singurel pe foc intr-o tigaie adanca de teflon 3-4 minute. Adaugam apoi broccoli-ul impartit in buchetele micute si punem capacul – in 5-7 minute se va face cam ca la aburi. Separat amestecam ouale cu laptele si cascavalul ras.
Scoatem apoi compozitia pentru coaja si o intindem in forma (eu am folosit o forma dreptunghiulara de 22x35 cm) avand grija sa acoperim bine peretii formei. Punem baconul cu broccoli-ul peste coaja, iar apoi adaugam compozitia din oua, lapte si cascaval. Se da la cuptor la 200 de grade pentru 35 de minute. O scoatem si punem rosiutele (eu am pus 5 rosiute cherry maricele taiate in jumatati), si mozarella si o mai dam la cuptor pentru inca 10-15 minute.
A iesit absolut delicioasa – desi eu nu sunt mare fan broccoli. O recomand calduros!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu