joi, 24 martie 2011

Retrospectiva



Trebuie sa recunosc ca m-am cam lenevit de cand stau acasa. Dar e asa de bine sa ai tot timpul la dispozitie, incat vreau sa profit de perioada asta cu care poate nu o sa ma mai intalnesc prea curand.
Acum nu va ganditi totusi ca stau cu ochii in tavan... nici gand! O sa fac un rezumat al ultimei perioade, sa vedeti cat de activi suntem :).
Sambata am facut si noi un pic curatel de dimineata, dupa-amiaza am iesit cu niste amici veniti sa isi petreaca week-end-ul in Stockholm, iar seara i-am adus pe la noi sa le aratam minunatul nostru joc - kinect.
Ziua de duminica a trecut rapid, cert e ca seara am iesit din nou cu cei doi in oras si ne-am intors aproape de 12 noaptea.
Luni de dimineata m-am prezentat – probabil pentru ultima data – la bazin. Nu cred ca ma mai duc, ca e cam greu cu trezitul de dimineata. Dupa-amiaza am fost foarte harnicuta. Am incercat o reteta suedeza noua, pe care am de mult in plan sa o testez, si...ca bonus am facut si supa crema de broccoli. Am reusit si sa dorm putin dupa-amiaza, iar restul timpului am citit.
Marti am stat in casa la adapost si am citit toata ziua, iar ieri (miercuri) am fost la control in Solna, apoi am iesit la masa cu SO si in final am venit acasa si am citit/dormit un pic.
Azi bate vantul ingrozitor afara – cu siguranta nu o sa ies. Imi fac de lucru prin casa, ma rostogolesc din dormitor in baie, din baie in living si apoi din living din nou in baie. Cumva baia a devenit camera in care imi petrec o mare parte din timp – n-as fi crezut! Printre altele am reusit sa si gatesc ceva – tot o reteta care imi face de mult cu ochiul – risotto. Restul timpului probabil ca voi citi sau poate o sa ma uit la un film... sper sa scap de tentatia de a face ceva dulce, ca tare am pofta.
Probabil ca am un program de invidiat, dar acum sa va explic si partea mai dificila a lucrurilor:
- deplasare : prin rostogolire
- vizitat baia: minim o data pe ora
- arsuri: continue
- intins pe spate: rar si pt putin timp
- intins pe burta: niciodata
- mancarimi de burta: minim o data pe zi
- picioare in ficati: cand te astepti mai putin
Si lista poate continua...

A.M.R. 15 zile.

Un comentariu: