miercuri, 16 martie 2011

Singur acasa



Prima zi de concediu in care sunt propriu-zis in concediu! M-am trezit aproape de 11, desi ultima ora m-am cam chinuit sa raman in pat. Un inceput bun pentru o zi de concediu, zic eu. Nu o sa stau sa ma uit pe pereti, ca mai am multe de facut prin casa, dar mi-am propus totusi sa nu ies din casa azi. O sa fac un pic de ordine prin casa si ceva curatenie - nu indraznesc totusi sa dau cu aspiratorul si cu mopul, astept week-end-ul, poate ma ajuta SO. Mai am, in schimb, si cateva masini de rufe de spalat... si asa o sa treaca ziua!
Desi afara e soare si in sfarsit cerul se arata in toata albastrimea lui, patat doar de cativa norisori timizi, conform ”legilor” suedeze nu a venit inca primavara. Daca ziua sunt temperaturi un pic peste 0 grade, noptile trecute am surprins -3, -5 si chiar -7 grade. Am remarcat ieri in plimbarea mea ca in oras s-a inceput totusi curatenia de primavara cu taiatul crengilor si tot tacamul. Ma gandesc ca azi o sa imi iau inima in dinti si o sa adun zapada ramasa pe balcon, ca imi tot da senzatia ca e iarna si frig.
AMR 23 de zile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu