marți, 15 martie 2011

Ziua a doua de "odihna"



Desi a doua zi din concediu, nici asta nu a fost dedicata odihnei. Mai precis, am plecat de acasa la 9 si m-am intors la 18 – ca o zi de lucru normala. Numai ca nu, nu am muncit. Am fost la serviciu la doua sedinte intre care am luat pranzul. Am plecat de la serviciu pe la aproape 15:00 si am decis sa merg pe jos pana in Solna - un pic peste 5 km. Pentru ca ieri am reusit sa dorm cele trei ore dupa-amiaza, azi-noapte am adormit foarte greu si am avut un somn foarte agitat. M-am gandit ca o plimbare mai serioasa o sa ma oboseasca suficient incat sa dorm la noapte bustean.
Am mers la supermarket in Solna Centrum si SO a venit si m-a luat cand a terminat serviciul.
In continuarea curei de conopida, am gatit in seara asta mancarica de conopida.
Maine nu am niciun plan, sper doar sa reusesc sa dorm pana mai tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu