sâmbătă, 5 martie 2011

Fructe



Sunt singura dintre colegii mei care spala fructele inainte de a le manca. Si nu doar ei nu spala fructele. Am vazut ca la suedezi nu se “poarta” asta.
Mai mult, daca mie imi place sa imi curat kiwi-ul de coaja, sa il tai pe farfurie si sa il mananc cu furculita, am vazut un coleg muscand direct dintr-un kiwi necuratat, mancandu-l cu coaja (tepisori, pufulet, cum vreti sa ii ziceti) cu tot.
Multi mananca perele cu totul cu samburi, eventual, daca au codita, raman cu codita, altfel...papa tot!
Saptamana asta am avut ocazia sa vad acelasi lucru la un alt coleg, cu un fruct sharon. N-am indraznit sa mai mananc fruct sharon dupa, sa nu ma creada lumea mironosita.
Dar totusi, oameni buni, inteleg ca poate fructele sunt mai scumpe in Suedia decat in alte parti, dar chiar asa, sa le mancam ca animalele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu