joi, 17 martie 2011

O noapte mai chinuita



Poate pentru ca nu m-am urnit ieri din casa, aseara am adormit destul de greu. Si pe langa excursiile dese la baie, la ora 5 nu mai aveam somn. M-am invartit ceva, pana am decis sa ma duc sa citesc, sa nu il trezesc si pe SO. Asa ca, dupa aproape o ora de lectura in living, am adormit cu lumina aprinsa si m-am trezit de-abia la 8 si jumatate, cand m-am mutat din nou in dormitor. Si, slava Domnului, am reusit sa dorm pana la 12.
Evident, zilele trec mai repede cand nu te trezesti de dimineata. Nu m-am invrednicit sa fac nici azi mare lucru – sunt in continuare in saptamana de odihna totala, in care nu vreau sa ma stresez cu nimic. Pentru ca am decis sa postesc si eu 2-3 zile, am facut o salata de vinete si o mancarica de ciuperci. Uitasem cat de mici se fac ciupercile la gatit. Am cumparat 1,5 kg de ciuperci, cu gandul ca o sa iasa o ditamai cratita de mancare. Evident, s-au facut asa de mititele...
Zilele sunt considerabil mai mari: azi de exemplu, soarele a rasarit la 5:55 si apune la 17:56 si castigam in cam 6 minute de lumina de la o zi la alta. Speram ca odata cu lumina sa vina si caldura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu