joi, 24 martie 2011

Supa crema de broccoli



Am promis ca o sa continui cu gatitul mancarurilor de conopida, broccoli, sfecla rosie etc. si ma tin de cuvant. Am descoperit de curand cat de usor se gatesc supele crema, iar acum a venit timpul unei supe creme de broccoli.

Ingrediente:
- 1 kg broccoli
- ¼ telina
- 1 morcov
- 1 ceapa
- 500 ml supa de pui
- 200 ml smantana de gatit
- ulei de masline
Mod de preparare:
Telina, morcovul si ceapa taiate se calesc in cateva linguri de ulei de masline. Cand incep sa luceasca, se adauga broccoli-ul spalat si impartit in buchetele mai mici si se lasa si el cateva minute, pana incepe sa se inmoaie. Adaugam supa si le lasam un pic sa fiarba (atentie: eu le-am lasat un pic mai mult si mi s-a evaporat supa, daca doriti sa iasa mai lichid produsul final, se poate pune mai multa supa de pui). Cand toate sunt fierte, se baga la blender. Pasta rezultata se pune din nou in oala, ii adaugam smantana de gatit si o lasam sa dea cateva clocote.
Fac o paranteza, pentru ca tot scriu ”smantana de gatit” in multe din retete si sper sa nu fiu inteleasa gresit. NU este smantana normala, care se branzeste, ci o smantana dulce care fierbe fara probleme. Sigur se gaseste si in tara, dar nu stiu cum sa o numesc, asa ca o sa ii spun in continuare ”smantana de gatit”.
Rezultatul a fost o supa-crema foarte bunuta, sau mai precis o crema-supa – cum i-a zis SO, ca a iesit mai mult ca o crema decat ca o supa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu